K03 compsort mówi pik 1.1, 1.2, aligator mowi 1.2 więc dla mnie to jest ok..
[O1] Swap silnika 110 ASV VP na 150 ARL PD - czy ktoś robił?
Zwiń
X
-
[O1] Swap silnika 110 ASV VP na 150 ARL PD - czy ktoś robił?
Witam,
kolega ostatnio rzucił temat swapa silnika 1.9tdi ASV VP (110HP) na 1.9tdi ARL PD (150HP).
Zastanawiam się co w przypadku takiej wymiany poza słupkiem silnika wchodzi w grę.
- słupek silnika
- dolot od filtra powietrza + przepływomierz
- turbina + kolektor wydechowy
- łączniki turbina IC
- Intercooler
- rury IC do EGR
- EGR
- kolektor ssący
- ECU ?
- skrzynia biegów
- dodatkowa pompa paliwa do baku?
- pompo-wtryski
- alternator?
- rozrusznik?
Czy ktoś z was robił kiedyś coś takiego?
Wiem, że sam słupek to koszt ~2000zł ale reszta... to raczej nie opłacalne.
PozdrawiamZgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.
-
-
Generalnie bez 8 - 10 tysi nie podchodź. Chyba, że swap będziesz robił sam, to może w 5 - 7 się zmieścisz. Najłatwiej byłoby kupić całego dawce i szczepić. Z VP na PD nie jest to takie kolorowe i tanie.
Musisz zmienić silnik, cały osprzęt, chyba tylko alternator pasuję, ale i tu nie jestem pewien. ECU, wiązka, w przypadku starszych aut z IMMO2 pewnie i licznik.
Po prostu wszystko + dołożyć sobie FMICa, bo ALR w serii miał takiego.
Pogadaj z LECiem, od robił więc o kosztach co nieco Ci powie. Jeśli twój silnik jest ok, to nie ma sensu się w to bawić, lepiej sprzedać i kupić coś z ASZ lub ARLem. Chyba, że silnik kaszana i remont jest w podobnej cenie, w tedy można pomyśleć.W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
Komentarz